joi, 21 august 2014

Rugaciune pentru vindecarea efectelor stresului



Doamne Dumnezeule, Arhanghele Rafael si Arhanghele Mihail, se pare ca stresul ma afecteaza puternic si am nevoie de ajutorul vostru. Va rog sa ma eliberati de presiunile pe care eu insami mi le-am impus. Arhanghele Rafael, te rog sa ma acoperi cu enegia si cu harul tau vindecator pentru ca trupul meu sa anuleze efectele stresului. Arhanghele Mihail, te rog sa tai si sa indepartezi efectele negative si gandurile de teama, inclusiv legaturile care imi secatuiesc fortele. Doresc sa elimin orice deprinderi de auto-pedepsire, de urgente in timp,  si orice alte sisteme care creeaza situatii stresante. Stiu ca am suficient timp si suficienta energie, intr-adevar, si va cer sa ma ajutati sa traiesc aceasta stare acum. Va multumesc. Amin


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu