joi, 28 august 2014

Mesajul zilei-29.08.2014



Joy/Bucurie
„Bucurandu-ma de acest moment, ii multumesc lui Dumnezeu pentru viata mea”.
Ingerii si Fecioara Maria ne spun sa ne bucuram de momentul prezent dar si de momentele viitoare,  indiferent de cum vor fi ele si cum vor evolua. Pe masura ce iti dezvolti abilitatea de a gasi bucuria in prezent, atragi asupra ta mai multe momente inarcate de fericire. Aceasta carte are foarte mare legatura cu cea de ieri, unde eram ghidati sa ne imaginam propriul succes. Asadar, trebuie sa intelegem importanta gandirii pozitive  si sa gasim in fiecare situatie o binecuvantare. Bucuria ta reprezinta o sursa de inspiratie si pentru alte persoane. Nu rezolvam nimic fiind morocanosi si inchisi, in schimb rezolvam mai multe daca ne bucuram de toate binecuvantarile pe care Dumnezeu ni le-a dat, pentru ca le avem cu un scop. Fiecare lucru pe care il avem face parte din marele plan al lui Dumnezeu pentru noi iar atunci cand noi afirmam <Dumnezeu m-a uitat> sau < Mie de ce nu mi-a dat Dumnezeu macar jumatate din ce are celalalt?> , pur si simplu inchidem poarta de manifestare in viata noastra. Cuvintele au un impact foarte puternic asupra Universului, de aceea trebuie sa folosim mereu cuvinte pline de dragoste si de armonie la adresa noastra si a celor din jur.
·         Afirmatii pentru atragerea bucuriei:
·         Trimit iubirea lui Dumnezeu fiecarei persoane pe care o intalnesc.
·         Veghez cu grija asupra gandurilor mele, si permit numai ganduri pozitive si iubitoare.
·         In lume exista iubire in belsug.
·         Am toate din belsug.
·         Ingerii mei si eu ne bucuram de ocaziile  de a sluji aceasta lume.
·         Radiez de bucurie.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu