marți, 15 iulie 2014

Mesajul zilei-16.07.2014

Mesajul zilei de azi vine din setul de carti oracol-Goddess Guidance Oracle Cards-Doreen Virtue
Am ales doua carti-Mawu Mother Earth si Maat Fairness

Maat ne vorbeste despre dreptare si ne asigura ca si ne asigura ca situatia se va rezolva intr-o maniera corecta si in favoarea noastra. Daca in ultima vreme ati fost judecat gresit sau nu vi s-a dat dreptate intr-o anumita favoare, acum lucrurile revin in directia voastra. Maat ne asigura reusita si ne rasplateste dreptatea. Maat este zeita egipteana a integritatii si a dreptatii.
Mawu este mama Terrei, este cea care protejeaza planeta noastea. Cand apare Mawu, suntem chemati la reflectie.Am protejat suficient mediul inconjurator? Am aruncat deseuri in locuri marcate?
Putem sa avem mai multa grija de planeta noastra, si putem sa facem asta cu totii, trebuie doar sa constientizam ca strada nu este gunoi, ca locul de plaja nu este ghena. Daca am constientiza toti rolul deosebit al naturii si am fi mai putin egoisti, cu siguranta lumea s-ar schimba in bine.
Mawu este zeita africana a lunii, care a ajutat la crearea vietii, impreuna cu sotul ei, Zeul soarelui Liza.
                                 Daca un copac ar putea vorbi, oare ce v-ar spune?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu